sądecka izba gospodarcza dotacje UE Nowy Sącz dotacje unijne Nowy Sącz SIG
zostań małopolskim przedsiębiorcąakademia zarządzania

Nasi członkowie:

24-25.10 - Telefoniczna Obsługa Klienta - Nowy Sącz

Zapraszamy na bezpłatne dofinansowane ze środków UE szkolenie dla właścicieli i pracowników mikro i małych firm

Telefoniczna Obsługa Klienta
24-25.10.2012
Nowy Sącz

Prowadzący: Marcin Krukar

+ 2 godziny bezpłatnego doradztwa dla każdego
uczestnika szkolenia

H A R M O N O G R A M   S Z K O L E N I A

1. Wprowadzenie do szkolenia, integracja
2. „Umieć mówić nie znaczy umieć rozmawiać”, czyli najważniejsze zasady skutecznej komunikacji międzyludzkiej
3. Dwoje uszu, jedne usta, czyli o różnicy pomiędzy słyszeniem a słuchaniem – słuchanie aktywne
4. Różni klienci, różne sposoby komunikacji
5. Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych w sytuacjach służbowych
6. Etapy obsługi klienta indywidualnego i biznesowego oraz podstawy procesu sprzedaży
7. Budowanie lojalności klienta – jak to robić?
8. Komunikacja perswazyjna w rozmowach z „trudnymi” klientami
9. Zastosowanie perswazji w windykacji należności
10. To, czego nie wiecie o asertywności…
11. Sposoby postępowania z reklamacjami
12. Organizowanie telemarketingu
13. Podsumowanie szkolenia, czyli co od dziś się zmieni w mojej pracy


ZGŁOSZENIA:
Sądecka Izba Gospodarcza
Tel. 18-4499164, lub e-mail:biuro@sig.org.pl