Wyjazdowe szkolenie Małopolskiej Akademii Zarządzania
W dniach 7-8 października w Hotelu Beata*** w Muszynie odbyło się szkolenie wyjazdowe PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA, dofinansowane w 80% ze środków unijnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Podczas dwudniowego szkolenia uczestnicy mieli okazję zapoznać się ze sposobami autoprezentacji zawodowej pracownika w kontakcie z klientem i praktycznymi strategiami argumentacji cenowych. Mogli także udoskonalić swoją "mowę ciała" i nauczyć się wykorzystywać ją wpływając na emocje rozmówcy. Podczas specjalnie przygotowanych ćwiczeń (warsztaty interaktywne, scenki-ćwiczenia, Case Study, gry problemowe) pracownicy i przedsiębiorcy doskonalili umiejętność asertywności i rozmowy z trudnym klientem.
W szkoleniu wzięły udział firmy:
F.H.U "VICTORIA"
Firma "KANIA" Produkcja-Handel-Usługi
P.H.U "COMBI" Szymański Zbigniew
Szkolenie odbyło się w ramach projektu "Małopolska Akademia Zarządzania - systemowy cykl szkoleń dla mikro i małych przedsiębiorstw" realizowanego przez FRDL MISTiA we współpracy z Sądecką Izbą Gospodarczą. Szczegółowe informacje dostępne są na oficjalnej stronie projektu : http://mistia.org.pl/akademiazarzadzania/.