EFEKTYWNA OBSŁUGA REKLAMACJI - bezpłatne szkolenie w Nowym Sączu 17-18.05.2012r.
BEZPŁATNE! DOFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH SZKOLENIE DLA WŁAŚCICIELI I PRACOWNIKÓW MIKRO I MAŁYCH FIRM Z MAŁOPOLSKI
„EFEKTYWNA OBSŁUGA REKLAMACJI”
17-18.05.2012
NOWY SĄCZ
W programie między innymi:
- definicja reklamacji
- korzyści jakie sprzedawcom i firmie przynosi prawidłowo załatwiona reklamacja
- czego nie lubią klienci
- czego oczekują klienci
- komunikacja niewerbalna w kontakcie z klientem
- zakazane zwroty w obsłudze reklamacji i zamiana zakazanych zwrotów
- bariery komunikacyjne w kontakcie z klientem
- style obsługi klienta w procesie reklamacji
- asertywność – sposób na bronienie swoich granic w rozmowie z trudnym klientem
- taktyki asertywne
- wykorzystanie poznanych taktyk
Formuła szkolenia obejmować będzie mini-wykłady, scenki rodzajowe, interaktywne ćwiczenia, burzę mózgów.
W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o kontakt:
SĄDECKA IZBA GOSPODARCZA
(18) 44 99 164 lub e-mail:biuro@sig.org.pl