Skuteczna Reklama - szkolenie wyjazdowe w Krynicy-Zdroju
W dniach 27-28.06.2011 zapraszamy pracowników i właścicieli mikro i małych firm z Małopolski na bezpłatne, dofinansowane w 100% szkolenie pt. Skuteczna Reklama. Szkolenie odbędzie się w Hotelu Pegaz**** w Krynicy-Zdroju. Zapewniamy nocleg, wyżywienie oraz materiały szkoleniowe!
Aby wziąć udział w szkoleniu należy zgłosić swój udział i dostarczyć do Sądeckiej Izby Gospodarczej wypełnione formularze rekrutacyjne wraz z kserokopią wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS.
Dokumenty zgłoszeniowe do pobrania:
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie
Formularz zgłoszeniowy - dane uczestnika
Formularz - oświadczenie o pomocy publicznej innej niż de minimis
Program szkolenia
Dzień I |
|
9:00-10:30 |
Prezentacja filmów |
10:30 – 10:45 |
Przerwa (15 min.) |
10:45 – 12:15 |
Wpływ reklamy na konsumentów Człowiek w reklamie? – czyli, kto do reklamy? Kupony, talony, bony – programy lojalnościowe Niezadowoleni klienci a wpływ na wizerunek firm
|
12:15 – 12:45 |
Przerwa (30 minut) |
12:45 – 14:15 |
Tworzenie skutecznych form reklamy – publicity Planowanie eventów Jak pisać teksty reklamowe, czyli poetyka i perswazja reklamy NLP w reklamie
|
14:15 – 14:30 |
Przerwa (15 min.) |
14:30 – 16:00 |
Studia przypadków, casy, prezentacja filmów, analiza grupowa Analiza - dlaczego moja reklama nie przynosi rezultatów
|
Dzień II |
|
9:00-10:30 |
Podstawy Budowania strategii kampanii reklamowej w Internecie: - Web Usabilty - Search Engine Marketing - Modele kampanii reklamowych w przeglądarkach: PPV, PPA, PPC - Social Media - Programy Afilicyjne - Mailing - reklama Behawioralna
|
10:30 – 10:45 |
Przerwa (15 min.) |
10:45 – 12:15 |
Przygotowanie do podsumowania kampanii – zbieranie danych - Narzędzia analityczne - Narzędzia statystyczne
|
12:15 – 12:45 |
Przerwa (30 minut) |
12:45 – 14:15 |
Analiza skuteczności reklamy: - Współczynnik CTR - Zwrot z inwestycji w reklamę, czyli ROI - Skuteczność SEO - Współczynnik konwersji - Analiza Marginalna |
14:15 – 14:30 |
Przerwa (15 min.) |
14:30 – 16:00 |
Media Społecznościowe Marketing na Fecebooku Jak założyć konto na Facebook Specyficzność reklamy na Facebooku Prezentacja, filmy |
Szkolenie organizowane w ramach projektu "Małopolska Akademia Zarządzania - systemowy cykl szkoleń dla mikro i małych przedsiębiorstw"
Szczegóły: Kamila Kosal-Garbacz (18) 449-91-64, e-mail: kgarbacz@sig.org.pl