sądecka izba gospodarcza dotacje UE Nowy Sącz dotacje unijne Nowy Sącz SIG
zostań małopolskim przedsiębiorcąakademia zarządzania

Nasi członkowie:

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA - szkolenie w Suchej Beskidzkiej, 26-27.03.2012

BEZPŁATNE! DOFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH SZKOLENIE DLA WŁAŚCICIELI I PRACOWNIKÓW MIKRO I MAŁYCH FIRM Z MAŁOPOLSKI

„TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA”
26-27.03.2012
SUCHA BESKIDZKA

W programie między innymi:

• „Umieć mówić nie znaczy umieć rozmawiać”, czyli najważniejsze zasady skutecznej komunikacji międzyludzkiej
•  Zmysły w procesie komunikacji
•  Dwoje uszu, jedne usta, czyli o różnicy pomiędzy słyszeniem a słuchaniem – słuchanie aktywne
• Różni klienci, różne sposoby komunikacji
• Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych w sytuacjach służbowych
• Etapy obsługi klienta indywidualnego i biznesowego oraz podstawy procesu sprzedaży
• Budowanie lojalności klienta – jak to robić?
• Komunikacja perswazyjna w rozmowach z „trudnymi” klientami
• Małe, ale ważne słowa: „ale”, „nie” i „spróbuj” – jak je wykorzystać?
• Zastosowanie perswazji w windykacji należności
• Sposoby postępowania z reklamacjami
• Reagowanie w sytuacjach kryzysowych
• Organizowanie telemarketingu


W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o kontakt: (18) 44 99 164 lub
e-mail:biuro@sig.org.pl