TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA - szkolenie w Nowym Sączu 19-20.03.2012
BEZPŁATNE! DOFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH SZKOLENIE DLA WŁAŚCICIELI I PRACOWNIKÓW MIKRO I MAŁYCH FIRM Z MAŁOPOLSKI ORGANIZOWANE W RAMACH PROJEKTU „MAŁOPOLSKA AKADEMIA ZARZĄDZANIA II”
„TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA”
19-20.03.2012- NOWY SĄCZ
W programie między innymi:
- „Umieć mówić nie znaczy umieć rozmawiać”, czyli najważniejsze zasady skutecznej komunikacji międzyludzkiej
- Zmysły w procesie komunikacji
- Dwoje uszu, jedne usta, czyli o różnicy pomiędzy słyszeniem a słuchaniem – słuchanie aktywne
- Różni klienci, różne sposoby komunikacji
- Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych w sytuacjach służbowych
- Etapy obsługi klienta indywidualnego i biznesowego oraz podstawy procesu sprzedaży
- Budowanie lojalności klienta – jak to robić?
- Komunikacja perswazyjna w rozmowach z „trudnymi” klientami
- Małe, ale ważne słowa: „ale”, „nie” i „spróbuj” – jak je wykorzystać?
- Zastosowanie perswazji w windykacji należności
- Sposoby postępowania z reklamacjami
- Reagowanie w sytuacjach kryzysowych
- Organizowanie telemarketingu
W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o kontakt:
tel. (18) 449-91-64,
e-mail: kgarbacz@sig.org.pl
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO