sądecka izba gospodarcza dotacje UE Nowy Sącz dotacje unijne Nowy Sącz SIG
zostań małopolskim przedsiębiorcąakademia zarządzania

Nasi członkowie:

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA - szkolenie w Nowym Sączu 19-20.03.2012

 

BEZPŁATNE! DOFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH SZKOLENIE DLA WŁAŚCICIELI I PRACOWNIKÓW MIKRO I MAŁYCH FIRM Z MAŁOPOLSKI ORGANIZOWANE W RAMACH PROJEKTU „MAŁOPOLSKA AKADEMIA ZARZĄDZANIA II” 

 

„TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA”

19-20.03.2012-  NOWY SĄCZ

 

W programie między innymi: 

 

  • „Umieć mówić nie znaczy umieć rozmawiać”, czyli najważniejsze zasady skutecznej komunikacji międzyludzkiej
     
  •  Zmysły w procesie komunikacji 
     
  •  Dwoje uszu, jedne usta, czyli o różnicy pomiędzy słyszeniem a słuchaniem – słuchanie aktywne
     
  • Różni klienci, różne sposoby komunikacji 
     
  • Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych w sytuacjach służbowych
     
  • Etapy obsługi klienta indywidualnego i biznesowego oraz podstawy procesu sprzedaży
     
  • Budowanie lojalności klienta – jak to robić? 
     
  • Komunikacja perswazyjna w rozmowach z „trudnymi” klientami
     
  • Małe, ale ważne słowa: „ale”, „nie” i „spróbuj” – jak je wykorzystać?
     
  • Zastosowanie perswazji w windykacji należności 
     
  • Sposoby postępowania z reklamacjami 
     
  • Reagowanie w sytuacjach kryzysowych 
     
  • Organizowanie telemarketingu  

 

W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o kontakt:  

tel.  (18) 449-91-64,

e-mail:  kgarbacz@sig.org.pl 

 



 

PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO