Rusza w Polsce system eToll
Uruchomiono pierwsze Miejsca Obsługi Klientów -https://etoll.gov.pl/ciezarowe/obs%C5%82uga-klienta/miejsca-obs%C5%82ugi-klienta/punkty-dystrybucji/
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta udziela całodobowo informacji w 4 językach (polskim, angielskim, niemieckim, rosyjskim). Użytkownicy mogą korzystać z pomocy konsultantów pod numerami telefonów:
• 800 101 101 - numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce
• +48 22 521 10 10 - numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych oraz dla użytkowników z zagranicy – opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora
Do dyspozycji użytkowników jest również adres mailowy kontakt@etoll.gov.pl.
W załączeniu przesyłam dodatkowe materiały informacyjne, z prośbą o ich udostępnianie, w miarę możliwości dostępnymi Państwu kanałami komunikacji.
W załączeniu znajdą Państwo:
Zachęcamy także do zapoznania się i rozpowszechniania komunikatów poniższych komunikatów. Szczególnie istotne są kwestie rozpowszechniania informacji związanych ze zmianą organizacji miejsc poboru opłat na odcinkach Konin-Stryków (autostrada A2) oraz Bielany Wrocławskie-Sośnica (autostrada A4)
• 24 czerwca startuje system e-TOLL - https://etoll.gov.pl/ciezarowe/aktualnosci/24-czerwca-startuje-system-e-toll
• Ruszamy z e-TOLLem - https://www.gov.pl/web/finanse/ruszamy-z-e-tollem
Więcej informacji w zakresie organizacji miejsc poboru opłat na odcinkach A2 i A4 można znaleźć na stronie etoll.gov.pl - https://etoll.gov.pl/lekkie/pob%C3%B3r-manualny/organizacja-miejsc-poboru-oplat