sądecka izba gospodarcza dotacje UE Nowy Sącz dotacje unijne Nowy Sącz SIG
zostań małopolskim przedsiębiorcąakademia zarządzania

Nasi członkowie:

Bezpłatne szkolenie - „Komputer czy kartka ? – Biuro bez papieru: excel, word, power point, bezpapierowe formy komunikacji, skype, chmura, elektroniczny podpis”.

Sądecka Izba Gospodarcza zaprasza na bezpłatne szkolenie  pt: „Komputer czy kartka ? – Biuro bez papieru: excel, word, power point, bezpapierowe formy komunikacji, skype, chmura, elektroniczny podpis”.
 
Szkolenia  adresowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw sektora przetwórstwa przemysłowego oraz budownictwa z terenu całej Polski. Warunek ten jest spełniony, jeżeli przedsiębiorstwo biorące udział w projekcie posiada symbol PKD (główny lub pomocniczy) 10 – 33 lub 41 – 43 
 
Szkolenie odbędzie się w biurze Sądeckiej Izby Gospodarczej w dniach: 11,12,13.02.2015 oraz 26-27.02.2015.
 
Szczegóły i zgłoszenia: Anna Ruchała – 18 44 99 164 oraz aruchala@sig.org.pl.
 
Ramowy program szkolenia zostanie dostosowany do potrzeb każdej grupy szkoleniowej, na podstawie wyników analizy potrzeb szkoleniowych:
 
1. Omówienie obecnej sytuacji biura i jego potrzeb
Analiza rozwiązań stosowanych w biurze
Omówienie przesyłania informacji wewnątrz biura 
Analiza metod komunikacji z klientami
Określenie potrzeb biura
2. Oszczędzanie energii w biurze
Pozyskiwanie zielonej energii
Ekologiczne oświetlenie – zastosowanie nowych technologii
Metody oszczędzania wody, ciepła w biurze
Racjonalne wykorzystanie klimatyzacji i wentylacji
3. Optymalizacja i redukcja kosztów funkcjonowania biura
4. Materiały eksploatacyjne w biurze
Zmniejszenie zużycia materiałów eksploatacyjnych
Eko – zakupy, wykorzystanie nowych technologii do obniżenia kosztów zakupu
Powtórne używanie materiałów eksploatacyjnych
Prawne aspekty zarządzania zużytymi materiałami
Pozyskiwanie funduszy z zużytych materiałów
5. Wykorzystanie ekologicznego wizerunku biura
Budowanie marki ekologicznego przedsiębiorstwa
Certyfikacja ekologicznego biura
Pozyskiwanie klientów jako eko-przedsiębiorca
6. Rozwiązania IT w eko-biurze
Elektroniczny obieg dokumentacji
Prawny aspekt zarządzania dokumentacją w biurze
Wykorzystanie urządzeń biurowych w celu obniżenia kosztów działania biura
Ekoaplikacje
7. Przykłady ekologicznych biur i ekologicznych wdrożeń i działań przedsiębiorstw z różnych sektorów
8. Organizacje, które mogą wesprzeć realizację projektów ekologicznych
9. MS Word (poziom dostosowany do grupy)
10. MS Excel (poziom dostosowany do grupy)
11. MS Powerpoint (poziom dostosowany do grupy)
12. Prezi – inne podejście do przygotowywania prezentacji 
13. Przygotowywanie atrakcyjnych wizualnie raportów
14. Alternatywne oprogramowanie biurowe
15. Wspólna praca nad plikami:
wykorzystanie sieci wewnętrznej firmy i serwerów
praca z chmurą, podstawowe pojęcia, algorytmy działania, przykładowe aplikacje
16. Przygotowywanie raportów i prezentacji – wykorzystanie programów darmowych i komercyjnych
17. Wideochat i wideokonferencje
18. Zdalne zarządzanie grupą i projektami
19. Wykorzystanie smartfonów i tabletów do usprawnienia pracy biura
Obniżanie rachunków telefonicznych
Wideokonferencje
E-notatniki
E-kalendarze – udostępnianie, współdzielenie, praca równoległa
20. Podpis elektroniczny
 
Dominik Adamus
Ekspert w zakresie nowych technologii i rozwiązań ekologicznych w funkcjonowaniu biur. Wicedyrektor Akademii Dziennikarstwa i Realizacji Dźwięku. Absolwent Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej. Wykładowca Wyższej Szkoły Teologiczno-Humanistycznej, a przede wszystkim wielki fan wszelkich nowinek technicznych. Z powodzeniem prowadzi zajęcia z zakresu podstaw elektroniki, technologii informacyjnej i obsługi programów biurowych i inżynierskich. Jego specjalnością trenerską jest obsługa pakietu Microsoft Office (programów Word, Excel, Power Point i Access), programów firmy Autodesk (Autocad i Inventor) oraz programów pozwalających na prowadzenie projektów ekologicznych w przedsiębiorstwach. Tworzy ukierunkowane programy szkoleniowe dedykowane dla edukacji, małych i średnich przedsiębiorstw i przemysłu. Podczas szkoleń uczy z plikami umieszczonymi na zewnętrznych serwerach oraz równoczesnej pracy z plikami przez zespół. Prowadzi również zajęcia z obsługi komputerów i sprzętu biurowego dla grupy wiekowej 50+ w administracji publicznej i prywatnych przedsiębiorstwach. Dodatkowo przeprowadza szkolenia z zakresu wykorzystania i obiegu informacji w edukacji. Organizuje warsztaty dla pracowników placówek oświatowych dot. prawidłowego przetwarzania i wykorzystywania przechowywanych informacji w celu poprawienia świadczonych usług.